Mette Bock efter terror: Jeg er stadig ikke bekymret for islam

Den 5. februar skrev Mette Bock, folketingsmedlem fra Liberal Alliance, i Kristeligt Dagblad: Jeg er ikke bekymret for islam.
Efter terroren i København kunne man have håbet på, at hun var blevet klogere, men nej:

Mette Bock- Jeg er stadig ikke bekymret for islam

(For direkte link til Facebook-kommentaren, klik her.)

Mette Bock er altså stadig ikke bekymret for islam.
Hvor mange flere skal dræbes i islams navn, før hun bliver bekymret?

Hvorfor reagerer LA’s ledelse ikke og smider hende ud af partiet? Andre er blevet ekskluderet af LA for langt mindre. For mig at se kan der kun være én årsag:
LA’s ledelse er grundlæggende enige med hende, men tør ikke sige det offentligt af frygt for vælgerflugt.

En tanke omkring “Mette Bock efter terror: Jeg er stadig ikke bekymret for islam

  1. Hun har aldrig fremstået som den skarpeste kniv I skuffen.
    En ligegyldig populist som desværre slicker sit ophav – De Radikale langt op I r….

    Like

Skriv et svar

