Trump: Har Vesten viljen til at overleve masseindvandringen fra den tredje verden?

170706-trump-warsaw-speech-poland-tease-njs-843a.nbcnews-ux-1080-600

USA’s præsident, Donald Trump, var i dag i Polen. Her holdt han en tale foran tusindvis af tilskuere. Det vigtigste afsnit af talen bliver fortiet af næsten alle de vesteuropæiske medier. Trump sagde:

The fundamental question of our time is whether the West has the will to survive. Do we have the confidence in our values to defend them at any cost? Do we have enough respect for our citizens to protect our borders? Do we have the desire and the courage to preserve our civilization in the face of those who would subvert and destroy it?

Trump siger det ikke direkte, men det er tydeligvis masseindvandringen fra den tredje verden, han hentyder til i det ovenstående citat.

Mit svar på Trumps spørgsmål er:
De vestlige befolkninger har viljen til at overleve, men de vestlige politikere er ligeglade med deres befolkninger.

3 thoughts on “Trump: Har Vesten viljen til at overleve masseindvandringen fra den tredje verden?

  1. M.S. Carstens 7. juli 2017 / 00:44

    Jeg kan kun svare med følgende:

    https://www.b.dk/nationalt/dansk-imam-pet-tager-ikke-terrortruslen-mod-os-alvorligt

    Jeg kan kun sige, lad det ske!

    Men hvorfor fanden har vore politikere tilladt, at iSlammets lort og efterladenskaber skal have lov til, at udspille sig her i vort land, på vor regning?????

    Og nu også under anklager mod, at PET ikke beskytter de´m ????????????

    Må vil selv have lov at være her?
    Eller er vi allerede inde i, at vi er yt og iSlamets Herrer klantropper fordrer, at vores lov og orden skal forsvare deres krig mod hinanden, i kampen om vores undergang ?

    NU MÅ der fandeme sættes en stopper for galskaben!!!

    Like

  2. Rose-Marie Jensen 7. juli 2017 / 05:36

    man kan kun side og græde over at Danmark er blevet ødelagt de svagpisser der sider i regeringen tør ikke gøre noget de lover men i samme øjeblik de er valgt ind sker der ikke en skid de varetager slet ikke Danmark og danskernes interesser desværre kun deres egne interesser 😥 Jeg er så ked af at mine børnebørn og oldebørn aldrig kommer til at opleve det Danmark jeg kender (kendte) i dag tør man ikke lade sine teenagere gå ude om aftenen man tør heller ikke selv gå uf after mørkets frembrud unge piger kan ikke gå i svømmehall uden at blive antastet unge mænd bliver slået ned hvis de ikke går flere sammen det er hvad vores land er blevet til Danmark er mit fædreland men jeg er ikke stolt af mit land længere

    Liked by 1 person

  3. M.S. Carstens 7. juli 2017 / 15:45

    Nej, Rose-Marie Jensen
    man kan ikke “kun sidde og græde”.
    Græde jo, det er der grund til, men samtid må vi melde vores utilfredshed og argumentere derfor over alt, hvor vi kan komme til orde.

    Like

Skriv en kommentar