Vidner så 21-årig blive tæsket af en gruppe indvandrere: Nu henlægger politiet sagen

Indvandrerdrenge med ryggen til

Anette Nikolajsen, mor til et 21-årigt offer for umotiveret vold, mener, at børn i Slagelse trues og tæskes til tavshed af indvandrere. Ingen tør stå frem efter vold. Det skriver SN.dk.

Politiet i Slagelse henlægger derfor nu sagen om et voldsorgie i juli ved Lynge Forsamlingshus, hvor en ungdomsfest endt med grov vold. Forkasteligt, siger moren.

– Min søn fik tæsk, mens flere så på. Men nu har politiet henlagt sagen uden nogen opklaring. Det er simpelthen ikke i orden, fortæller Anette Nikolajsen. Hun ved, at der er tale om en gruppe indvandrere, der kører rundt og tæsker folk for sjov.

– De kommer ikke for at feste, men tilsyneladende med det formål at øve vold mod tilfældige unge mennesker for fornøjelsens skyld. Det er helt forfærdeligt, og jeg er så rasende over, at det kan få lov at foregå, lyder det vredt fra Anette Nikolajsen.

5 thoughts on “Vidner så 21-årig blive tæsket af en gruppe indvandrere: Nu henlægger politiet sagen

  1. Carsten 18. november 2017 / 16:59

    Det er sørgeligt, men stem på nye borgerlige.

    Like

  2. M.S. Carstens 18. november 2017 / 23:20

    Vi nærmer os de svanske tilstande :((((

    og ja, selv som handicappet har jeg pt. ikke andet valg, end NB, da DF har svigtet total, både i kommunalpolitisk henseende som på Tinge og både i indvandrepolitik som i socialpolitik. Egentlig begge deres erklærede kerne områder.

    Dansk samling får dog fortsat min vælgererklæring, da de ikke har egenøkonomiske interesser i spil.

    Like

    • Carsten 19. november 2017 / 14:00

      Sjovt jeg giver selv dansk samling min vælgererklæring og jeg er selv handicappet. Pudsigt

      Like

      • M.S. Carstens 19. november 2017 / 22:05

        Tak til ligesinnede, Carsten!
        Så er vi trods alt nogle, som satser på både stop for iSlammet og hensyn til lands egne borgere *SS*

        Like

  3. M.S. Carstens 22. november 2017 / 22:39

    Det blev så ikke NB der fik sin frem denne gang.
    Måske som jeg tænkte, skønt de fik mit kryds, i mangel af bedre:

    De lugter for meget af levebrødspolitik.

    Røde, alternative og venstre-orienterede scorede på, at deres, kun formår at læse overskrifterne og sætte sit eget NUVÆRENDE livs-ego-indtægt i højsæde.
    – alt mens, at borgere med hjælp behov, må høre på sosuer, der (hejj hej her komemer jeg :-))))))), vidt og gerne snakker om, hvad de fik til aftensmad i går og hvad ellers de har bedrevet,
    mens de falder til patten for FOA, socialdemokraterne
    + de andre ÅÅÅHHH så gode og deres skjulte diktatur,
    der styrer dem for deres egen meling af kagen.

    De ser ikke længere end til, ego!
    Som min sosu i dag:
    ca.
    jammen jeg overholder da alle tid- og foreskrifter,
    (og i øvrigt er jeg pisse ligeglad med, hvordan det går dig, resten af døgnet)
    så je´g kan stå mig godt i den kommunale hønsegård, der selv under DF/S ledelse er styret af en klike interne hyener, med privat reference opadtil, skønt de kun er udstyret med den lokale ledvogtereksamen, fra tiden hvor byens bedste albuer i sognerådets egenrækker, var højt anset 😦

    Jeg er ikke vred over, at NB/andre ikke fik fremgang,
    men jeg er fande.. skuffet over, at så´ mange på offentlige lønlister/indkomster ikke gider, at bevæge sig ud over sofaens MSM, bagedyster, årelange “danse”vis mig-Schows og meget andet, som tyller dem hen i en verden, som de allerede er slaver af og meget snart bliver ofre for!

    Undskyld min følelsesladede kommentar,
    men det er godt nok svært at holde den (aldeles påbudte!!!) underdanige “godaw hvor er jeg glad for at se dig”,
    når man direkte kan se igennem dem.

    Like

Skriv en kommentar