Tre somaliere begik brutalt røveri nytårsaften: Blev slået ned bagfra og fik flået tøjet af

1490981772_scanpix-20170211-150945-a_0

OBS: Artiklen er fra 2018

En 26-årig mand blev nytårsaften brutalt overfaldet og røvet af tre somalisk udseende mænd. Det foregik i Mølleparken i Aarhus. Det skriver Lokalavisen.

Ifølge den 26-åriges forklaring var han på vej hen til en ven, da han pludseligt blev slået ned bagfra. Herefter begyndte tre mænd at flå hans jakke og skjorte af, og da den 26-årige gjorde modstand, fik han et slag i ansigtet. Efter at have stjålet hans jakke, armbånd og pung, stak de tre mænd ifølge den 26-årige af fra stedet.

Den 26-årige beskriver de tre mænd på følgende måde:

A:

  • Somalisk af udseende
  • ca. 25 år
  • 180 cm høj, spinkel af bygning
  • Havde skæg på hagen
  • Iført mørke cowboybukser og hvide kondisko

B:

  • Somalisk af udseende
  • Ca. 20 år
  • Iført sort dunjakke

C:

  • Somalisk af udsende
  • ca. 20 år

2 thoughts on “Tre somaliere begik brutalt røveri nytårsaften: Blev slået ned bagfra og fik flået tøjet af

  1. Allan Gorm Larsen 11. januar 2018 / 22:02

    Ja, det er fremtidens Danmark.
    Jeg priser mig lykkelig for at jeg har den alder jeg har, så bliver jeg måske forskånet for det, som er værre.
    Jeg misunder i hvert fald ikke den opvoksende generation. Den får i hvert fald “kam til håret”.

    Like

Skriv en kommentar